Succes si evolutie (video)


Într-o zi citeam cum că nimic nu este imposibil. Mai târziu, la un seminar mi s-a repetat că nimic nu este imposibil. Mai târziu, aveam să constat că nimic nu este imposibil. Acesta a fost şi motivul pentru care am creat acest material video, care aş vrea să te călăuzească spre succes:

 

Ce înseamnă pentru tine succes?
Succesul se defineste ca “rezultat favorabil obtinut ca urmare a depunerii unui efort fizic sau intelectual, reusita, izbanda”, conform definitiei din DEX. Pentru a înţelege exact noţiunea de succes, nu neaparat ca pe o teorie, cât mai ales ca prioritate în viaţă, trebuie să îţi stabileşti clar ce înseamnă succes pentru tine însuţi.

Gândeşte-te care sunt valorile tale. Care sunt dorinţele tale. Scrie pe o hârtie cum ar arăta o zi din viaţa ta ideală. Fă-ţi un obicei de a scrie regulat cum arată o zi din viaţa ta ideală. În timp, vei vedea nişte surprize… Eu am avut nişte surprize când am descoperit ce am scris despre viaţa ideală acum 2 ani, comparativ cu ce am scris acum o săptămână. În acest fel, totodată îţi cerni valorile şi vei găsi ceea ce îţi defineşte succesul.

Trăieşti în armonie deplină cu valorile tale şi cu convingerile tale? Ai făcut primul pas spre succesul tău. Mai departe, ai nevoie de muncă. Multă muncă. Iar ca sa te las să munceşti la succesul tău, voi pune capăt articolului, însă oricând te vei simţi descurajat, te invit să revii aici şi să revezi videoclipul.

Succes !

Articol scris în cooperare cu Ramona – www.spiritliber.com

 

 

About manu021s

Sa privim mediul inconjurator dintr-o noua perspectiva! Vezi toate articolele lui manu021s

3 responses to “Succes si evolutie (video)

Lasă un răspuns

