RSWA ziua 11: Ciotica – Perisor prin limba de scoici de la Zatoane


Cand am mers de la Sulina la Sfantu Gheorghe am crezut ca va fi cea mai grea zi, dar se pare ca m-am inselat.

Asadar, plecam din Ciotica si ne ducem spre Perisor. (nu sunt sate ci doar cherhanale)

De data asta chiar am reusit sa ne trezim mai devreme asa ca la ora 8 eram pe drum.

Nu e chiar cea mai frumoasa plaja prin zonele astea si in curand intampinam si peisajul zilei: marea in stanga, apoi un rand de stuf, o limba de scoici pe care mergem noi si foarte mult stuf in dreapta. Plus un soare din ce in ce mai puternic.

"desertul" Marii Negre

"desertul" Marii Negre

Dupa 2 ore de mers ajungem la primul canal: Zatoane. Aveam plutele de PET-uri pregatite asa ca nu aveam decat sa le legam intre ele si rucsacii pe ele. Usor de spus, greu de facut. Dupa ce am trecut odata canalul inot sa legam funia cu care vom trage pluta pe partea cealalta, au tabarat taunii pe noi, si nu erau putini. Dansam, si ne plesneam ca sa mai omoram din ei, dar degeaba. La un moment dat am sarit in apa numai ca sa scap de ei. Dupa ceva timp am reusit sa facem pluta si sa legam 2 rucsaci de ea. I-am trecut la limita pentru ca erau sa se rastoarne chiar la mal. Am trecut si al treilea rucsac, ne-am imbracat si am uschito de acolo sa scapam de tauni.

Acum am intrat cu adevarat pe acea limba de scoici de care spuneam mai devreme. Cu gandul la citatul lui Winston Churchill: „Daca treci prin iad, nu te opri”, exact asta faceam: mergeam inainte, in papuci, cu picioarele ce intrau 5 cm in scoici, pe soarele torid si fara adiere de vant. Aerul era aproape irespirabil.

Pe la mijlocul acestui „drum” am ramas uimiti sa gasim asta:

cortul din "iad"

cortul din "iad"

Ori era un pescar ce statea in acel cort ori vreun evadat care se ascundea de politie😀. Nu am pus prea multe intrebari si am plecat mai departe.

"drumul" pe care mergeam

"drumul" pe care mergeam

Dupa 2 -3 ore si 7 -10 km am iesit din iad si am ajuns in rai. Facem pauza si o binemeritata baie.

...

...

un pelican pe o limba de nisip din mare

un pelican pe o limba de nisip din mare

De aici drumul e frumos. Mai mergem ceva si ajungem la Perisor. Cerem apa rece, ne odihnim putin, le povestim alora de acolo de unde venim si unde vrem sa ajungem, ne spun ca suntem nebuni (am mai auzit asta) si plecam mai departe.

casa din Periteasca

casa din Perisor

si debarcaderul..

si debarcaderul..

vedere spre mare..

vedere spre mare..

Am mai mers aproximativ 4-5 km si am campat intr-un loc foarte frumos dintre Perisor si Gura Portitei.

...

...

Statistici ziua 11:

Am trecut si de ziua asta si de acum nu ne mai sta nimic in cale (cel putin in expeditia asta)

Distanta parcursa: aproximativ 25 km

Distanta totala parcursa: 125 km

Maine ajungem la Portita si apoi..lasam cu totul Delta in urma


One response to “RSWA ziua 11: Ciotica – Perisor prin limba de scoici de la Zatoane

Lasă un răspuns

