RSWA ziua 5: tot in Sulina


Aveam de gand sa plecam mai departe spre Sf. Gheorghe dar Cornel avea piciorul umflat de la mersul pe jos pe pietre asa ca am hotarat sa facem o zi pauza in Sulina.

Asadar, dupa micul dejun am plecat la plimbare in oras si am mers pe toate strazile paralele cu Dunarea adica: Str. I, Str. II, pana la Str. VI si asta-i toata Sulina.

farul vechi din Sulina

farul vechi din Sulina

o casa

o casa

2 note muzicale pe portativ

2 note muzicale pe portativ

multe case vechi din lemn, majoritatea nelocuite

multe case vechi din lemn, majoritatea nelocuite

Dupa toata plimbarea asta inapoi pe Strada I sa luam prajituri😀

Încet încet a venit si seara si eu cu Cornel ne-am dus pe plaja amenajata sa mai socializam un pic cu studentii de la Cluj care ne urmarisera din Periprava pana-n Sulina (au venit in remorca unui tractor).

canalul pe care a trebuit sa-l trecem inot ca sa ajungem pe plaja amenajata

canalul pe care a trebuit sa-l trecem inot ca sa ajungem pe plaja amenajata

liniste si pace

liniste si pace la apus

Maine ne asteapta cea mai lunga zi a expeditiei: 35 – 40 km pana in Sfantu Gheorghe


Lasă un răspuns

