RSWA ziua 4: Cardon – Sulina


Ziua 4 e zi de semi-relaxare pentru ca avem doar 10-12 km de mers iar apoi ne asteapta o bere rece in Sulina.

Ne-am trezit inconjurati de ceata. Desi nu a plouat deloc corturile erau leoarca pe exterior.

ceata

ceata

Dupa ce am scuturat bine tantarii ce dormeau sub tenta, ne-am strans corturile, am luat micul dejun si la drum cu noi.

spre Sulina

spre Sulina

Avem stuf in stanga, stuf dupa care un canal in drepta. Drumul este cu pietre micute iar unul dintre noi merge in picioarele goale pentru ca are o besica sparta foarte mare si urata deasupra calcaiului. Mai tarziu isi va da seama ca nu e o alegere tocmai buna, dar nici alta mai buna nu prea avea.

stuf cat vezi cu ochii

stuf cat vezi cu ochii

Drum drept si destul de usor, nu trebuia sa ne facem griji decat de greutatea ce o caram in spate. Dupa ceva mers am dat de niste vaci si de taurii lor protectori. Am trecut fara probleme de acestia. De plictiseala unul dintre noi a luato la fuga dupa niste vaci care se vedeau in departare. Cu 2-3 km inainte de Sulina a venit un domn cu masina si ne-a luat pana in oras. Am luat o barca de an trecut canalul si am ajuns in Sulina.

prima masina pe care o vedem in 3 zile

prima masina pe care o vedem in 3 zile

Toata zona fiind ca o insula, pentru ca nu se poate ajunge decat cu vaporul, sunt foarte putine masini prin partile astea. In Sulina si in Sf Gheorghe sunt ceva mai multe. In Sulina au chiar si taxiuri (venite de la Bucuresti sa munceasca mai relaxat pe perioada verii). 

Sulina

Sulina

o casa veche din Sulina

o casa veche din Sulina

Dupa cateva ore de relaxare la un bar, unde am uploadat si niste poze si am incarcat telefoanele, laptopurile si camerele (ne-au dat un prelungitor :D), am plecat spre locul de campare, la vreo 2 km de sat.  Yess, in sfarsit am ajuns la mare.

maree

maree

Ne-am instalat corturile, am fost pana la magazin si am cerut si niste apa de la o casa, am luat cina si…relaxare.

apusul in Sulina

apusul in Sulina

 

Stelele si Galaxia Calea Lactee

Stelele si Galaxia Calea Lactee

Am avut norocul sa intalnim un fenomen destul de rar la Marea Neagra. Toata marea stralucea la agitare si unde se spargeau valurile din cauza microorganismelor fosforescente din aceasta. Un spectacol de neuitat.

Statistici ziua 4:

Distanta parcursa: 12 km

Distanta totala parcursa: 47 km


2 responses to “RSWA ziua 4: Cardon – Sulina

  • Andreea M

    Foarte faine pozele. M-am hotarat cu prietenul sa mergem anul asta la Sulina, dupa cativa ani de Gura Portitei (unde am vazut si noi minunatul spectacol de lumini al microorganismelor :D)
    Ce as vrea eu sa va intreb…ati stat cu cortul pe plaja asa pur si simplu? Nu s-a legat nimeni de voi? Am inteles ca nu prea mai e voie si de asta intreb…. Era ceva amenajat pe acolo? O buda, un dus ceva?🙂 Nu am mai fost niciodata la Sulina si nu stiu care e treaba pe acolo.
    Am inteles ca exista un camping pe undeva prin localitate… dar parca nimic nu se compara cu un cort pus pe plaja si adormitul seara in sunetul valurilor🙂

    • catanic

      DA. Se poate pune pe plaja cortul. Noi l-am pus dupa un canal si langa o unitate militara pentru ca unul din noi spunea ca veneau unii cu ATV-urile si se plimbau pe plaja principala si sa nu fim deranjati, dar oricum nu a fost cazul. De dusuri nu stiu exact. Dar in Sf. Gheorghe este un camping foarte frumusel si au dusuri cu apa calda tot timpul, spalator, bude si toate curate (nu ca jegurile din Neptun :D)

Lasă un răspuns

