Romanian Seashore Walking Adventure – povestea


Tocmai am terminat Romanian Seashore Walking Adventure. A fost un drum lung si cu provocari dar extraordinar de frumos. Am intalnit cei mai frumosi si generosi oameni, am vazut cele mai frumoase apusuri si privelisti de rai. Mi-am facut noi prieteni cu care indraznim sa visam la ceva si mai mult.

Romanian Seashore Walking Adventure (RSWA) a insemnat parcurgerea pe jos a litoralului romanesc de la cel mai nordic punct (Periprava) pana la cel mai sudic (Vama Veche). Exceptand zona Periprava – Sulina, in restul expeditiei am mers numai pe plaja.

Am fost 5 in echipa si in prima zi am gasit si cel mai bun nume pentru aceasta – RoSWAT (Romanian Seashore Walking Adventure Team)

RoSWAT

Eu si cu un baiat din Bacau (Bogdan) am ajuns in Tulcea la ora 10:30. Alti 2 membri au ajuns cu 30 de minute inainte de plecarea catamaranului. Acum toti 4 il asteptam cu sufletul la gura pe cel de-al 5-lea care a si organizat toata calatoria. A ajuns cu 10 minute inainte de plecare. Am facut 6 ore de la Tulcea la Periprava, 6 ore cu zgomot tipaitor facut de motoarele catamaranului turate la maximum. Am stat majoritatea timpului in picioare deoarece era plin pentru ca mai erau si 120 de studenti de la Facultatea de Biologie din Cluj. Partea buna este ca am intrat in vorba cu doua surori babute super de treaba. Una din ele era bioterapeut si stia o grămadă de leacuri naturale cu plante din padurea Letea si din alte locuri din delta. Mi-a povestit viata ei si se vedea bucuria pe fata ei. Mi-a spus ca mai intai a fost pictor si apoi a trecut la bioterapie si mi-a mai spus cum a salvato Dumnezeu de la înec. Cum pot acei oameni simpli din satele relativ izolate si uitate de lume sa-si traiasca viata cu pasiune si inteles?!

Tanti Jeny

Asadar, dupa 6 ore am ajuns in Periprava, nu inainte de a fi invitati sa trecem pe la doamna cu cea mai buna apa din satul Letea, atunci cand ajungem acolo.

Periprava este un sat mic, cu un singur magazin dar in care te simti de minune daca esti acolo. Am pus corturile langa un lac, am facut comanda de lapte de vaca pentru dimineata, am facut foc de tabara si ne-am bagat la somn, sa fim pregatiti pentru prima zi de mers.

Casa

Echipa

O ulita din Periprava

Foc de tabara

Continui maine cu ziua 2🙂


2 responses to “Romanian Seashore Walking Adventure – povestea

Lasă un răspuns

