Sa-ti spun un secret…


Astazi este inceputul noii mele vieti

O iau de la capat astazi

Toate lucrurile bune vin spre mine astazi

Sunt recunoscator ca sunt.. VIU

 

Vad frumusete peste tot in jurul meu

Traiesc cu pasiune si scop

Imi fac timp sa rad si sa ma joc in fiecare zi

Sunt treaz, energizat si plin de viata

 

Ma concentrez pe toate lucrurile bune in viata

Si multumesc pentru ele

Sunt in pace si unit cu totul

Simt iubirea, bucuria, abundenta

 

Sunt liber sa fiu eu insumi

Sunt magnificenta in forma umana

Sunt perfectiunea vietii

Sunt recunoscator sa fiu…

EU

Astazi este cea mai buna zi din viata mea

http://toataviatalatot.com/renasterepersonalaconstienta/?vip=17

 

 

 

 


2 responses to “Sa-ti spun un secret…

  • manu021s

    Azi este cea mai buna zi din viata mea. Inca este, ca nu s-a sfarsit ziua.
    Desi am vazut filmul „Secretul” de nu stiu cate ori, de fiecare data cand il revad, simt aceleasi emotii pozitive la aceeasi intensitate.

  • Mirko

    Perfectă mantră. Cu aprecierea lucrurilor, fie și încă nevăzute, încep toate minunile🙂

Lasă un răspuns

