Non-sensuri episodul 1


Am chef sa scriu un articol pentru blogul O noua perspectiva. Nu am mai scris demult pentru ca nu m-am simțit inspirat. Dar acum sunt si cu toate ca nu am absolut nici o idee despre ce sa scriu, continui sa aștern non-sensuri pe foaia aceasta alba.

Despre ce sa scriu, despre viata, despre lumea din jur, sau poate despre mine, pentru ca nu v-am spus niciodată despre mine. Practic nu știți cine sunt. Haha, cateodata cred ca nici eu nu stiu exact. Dar asta nu ma oprește ca in fiecare zi sa caut raspunsuri. Răspunsuri la intrebari banale sau mai putin banale. Cred ca viata ar fi plictisitoare daca nu am mai avea nimic de descoperit. De exemplu cum am descoperit acum cateva zile situl www.ozibuna.net , care ma ajuta de atunci sa am zile mai bune, nu ca nu le-as fi avut dar e placut sa stii ca sunt si altii care au „O noua perspectiva”. Am mai descoperit ca lumea poate fi foarte cruda si numai cat ma gandesc la asta imi trec fiori si parca imi vine greata si simt o ura pe care parca nu am mai simtito pana acum. As putea sa pun linkul aici ca sa vedeti despre ce vorbesc dar nu vreau sa va transmit sentimente negative.

Eh..atat pentru azi mi-a pierit inspiratia, dar vreau sa stiu..v-ar placea sa cititi mai multe non-sensuri dinastea scurte?🙂

Acum: „Deschid toate ferestrele inimii mele spre aceasta zi” – John Greenleaf Whittier

p.s. Esti extraordinar! Asa ca ..zambeste🙂

Varianta subtitrata aici


3 responses to “Non-sensuri episodul 1

  • manu021s

    Asa e, o parte din lume este cruda. In acelasi timp, o alta parte, poate chiar mai mare poate sa fie frumoasa si plina de zambete. Asa ca in acel filmulet. Foarte frumos!

  • Ramona

    Evident ca viata ar deveni plictisitoare daca nu am mai avea ce descoperi !!! Scrie…scrie orice, chiar si non-sensuri, asa se nasc idei, asa vine inspiratia, asa se cultiva imaginatia si creativitatea!

    • catanic

      Foarte frumos ai spus..🙂 cred ca si acesta modul meu mai placut de a scrie. Bine, pot scrie si un articol mai concis despre ceva anume dar cred ca in momentul acesta acest stil mi se potriveste mai bine, in care scriu ce imi trece prin cap, nici nu mai stau sa scriu cu diacritice, nu mai stau sa il verific de greseli gramaticale care se pot strecura din greseala si las imaginatia sa zburde libera.

Lasă un răspuns

